Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 oktober 2009

Bomullsfabriken


Äntligen så funkar bildfunktionen! Så här kommer det lite bilder från i fredags.
Tjejerna som uppträde var 80-tals klädda i inte för snygga kläder. Vill nog inte minnas alla "snygga" outfits man hade på sig...



Kristina var på hugget med mikrofonen när den gick runt. Jag tog den INTE. Men hon tyckte det var kul att sjunga allsång.



På dansgolvet rockade vi fett!! Som förr, när man stog i ring allihopa...



Här är veckans pumor... Jag och Johanna.



... och pumor nr två, Melle och Maggan.

1 kommentar:

Tant Grön sa...

Nämen titta! Där var det ju hela tre brudar som jag kände igen :-) Ser verkligen ut som ni hade en kanonkväll.