Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

09 maj 2014

Goldwells keratinbehandling


Är så nöjd med alla resultat med keratinet. Kan ärligt säga att jag var väldigt skeptisk 
till behandlingen. Trodde verkligen inte på att det skulle funka. 
Men har DU ett frissigt, självlockigt, ostyrigt hår så är det detta du ska göra!
Maj månad har vi ett erbjudande så hör av er till Hårcenter 011-163050 så berättar vi mer. 



Här är Linda som ville få bort sin gamla permanent. 
Använde intens för lockigheten och medium för frissigheten. 




Och här är Eva som har ett frissigt självlockigt hår. 
Använde medium för lockarna, ville ha lite vågor kvar. Och intens för frissigheten. 
Håret kändes verkligen mycket friskare efter behandlingen. 


Kram H

Inga kommentarer: