Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 april 2010

Soppkur!

Har plågat mig med grönsakssoppa sedan i söndags. Så nu är det bara två dagar kvar på helveteskuren. Soppan är inte god om jag säger så. Håller för näsan när jag äter. "Maja:mamma, varför håller du för näsan? Jag: För soppan är inte god! Maja: men varför äter du den då!! Ja, det kan man ju fråga sig. Ibland är man inte så klok men soppan funkar faktiskt väldigt bra. Behövde en liten nystart. Och efter lördag så blir det hårt med GI. Har även kommit igång med träningen efter min förskylning, där hostan inte ville ge sig. Så man kanske inte behöver gömma sig i vassen i sommar om jag har lite tur. Vi ska ju till Kroatien i juni och det är faktiskt inte så långt kvar. Och förstås bröllopet i augusti, då vill man ju va fin. Imorgon så hoppas jag att det fina vädret fortsätter, då ska vi grilla. Sista dagarna på soppkuren så får man äta en massa nötkött....åh vad jag ska äta!!

2 kommentarer:

Annabell sa...

Det låter som en plåga! Är det du som ska gifta dig?

Unknown sa...

Tyvärr inte. Har en karl som kan tänka sig rådhuset, och det går jag inte med på. Så jag får nog snällt vänta på att han tänker om.