Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 augusti 2009

Bilder Liseberg


Ella och Maja väntar otåligt på maten när vi skulle äta på järnvägsrestaurangen.
Ingen vidare service, maten tog en evighet, ska man behöva vänta 40 minuter på lite mos/köttbullar till barnen, tror inte det! dit går vi inte igen. basta!



Den klassiska karusellen, lite sakta tyckte Maja, men Ella trivdes.
Kanske den även passade Johanna som inte va en vän av karuseller.



Maja i farten med radiobilarna, den åkte hon några gånger.



Sent på kvällen, Maja har precis åkt bergbanan med Pappa som ser lite trött ut.


Bada måste man ju passa på att göra eftersom vi inte har något badkar hemma.
Maja tyckte den fina badmössan passade utmärkt, för då behövde man ju inte tvätta håret...

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss min gullunge Maja, så söt så :-)

/ Faster Marie