Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

08 maj 2010

Kolmården x 2


Då var det dags för årets första tripp till kolmården. Premiär turen gick med Edvin och Ella. Många gånger lär det bli i sommar, måste ju utnyttja årskortet...


På försommaren är det ju så många djur som fått smått, och getterna är ju så söta.


Några dar senare så var det dags att åka med Majas dagis. Och denna gång så fick jag följa med tillsammans med några mammor till. Går ju åt några vuxna att hålla koll på alla barnen. Här är Maja, Iris och Bella som äter lunch som bestod av kalla köttbullar och pasta.



Glasspaus med piggelin. Alla nöjda och glada, även om det inte var direkt var någon värme.



Innan vi skulle kolla på delfinshowen så passade vi på att titta på dem i lagunen. Här är Maja med Iris.

Inga kommentarer: