Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 juli 2010

Maja snart 6 år


Maja snart 6 år, lite skillnad från...

...det här kortet som är taget när hon är fem dagar!

Maja fyller 6 år på söndag. Kan inte fatta att hon redan är så stor. Visst är det nått man alltid säger men jag fattar inte vart dem här sex åren tagit vägen. Saknar den gulliga bebistiden lite grann, men samtidigt är det skönt att hon fixar så mycket själv. En baksida med att vara ensambarn är ju att det inte finns nån att tjafsa eller bråka med. Alltid få som man vill(nästan). Men jag tror att det kommer bli en chock för Maja nu när hon ska börja sexårs. Plötsligt så är hon minst och det kommer att vara många större barn som det inte går att köra med. Får se vad lilla fröken kommer att gilla det. En sak kommer jag att gilla iallafall. Det är att man faktiskt kan va ledig från jobbet och ligga hemma & "pilla sig i naveln" om man vill. Behöver inte va rädd att springa på någon fröken om man shoppar och gömma sig bakom nån hylla(inte för att jag har gjort det)det tycker jag ska bli skönt. Man kanske ska planera in en tripp till Ullared till hösten, på en vardag förstås.

Inga kommentarer: