Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 augusti 2010

Majas 6 årsdag!


Morgonen började med sång och paket förstås. Lite yrvaken och förväntansfull.


Som dem senaste fyra åren så åker vi till kolmården på Majas födelsedag. Idag började vi med att åka hela linbanan runt.


sedan blev det lite trampolinhopp.


Mormor och morfar med Maja


Helt plötsligt när vi satt och fikade så blev hela trädgården full med små små getingbebisar. Jätte obehagligt, nästan alla ramlade i våran pool och låg där och flöt. Anders fångade upp dem flesta med håven. Fattar inte vart dem kom ifrån. Kläcks dem samtidigt, eller? Dem var överallt, så ikväll blir det att gasa deras bo, som vi tror finns i majas lekstuga. Nu ska dem dö!!

3 kommentarer:

Annabell sa...

Vad mysigt ni hade det! Jag skymtar en annabell-väska oxå, hoppas att du gillar den!

designofluna sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!
Kram malin

Unknown sa...

Hej! Kul att du gillar min blogg. Hur hitta du den? alltid kul att få veta.
Kram Helene