Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 augusti 2010

Nya prövningar

Då har det snart gått en vecka för Maja i skolan. Och redan har vi stött på ett problem som jag varit förskonad ifrån. KLÄDER! Har aldrig haft något som helst problem när det gäller vad Maja ska ha på sig. Jag tar fram, hon tar på sig. Utan tjafs. Från kompisar har man hört vilket problem dem har haft. Men nu, vilket tjut! fattar inget, allt är pinsamt som jag tar fram, vadå pinsamt, hon är 6 år. Så nu får vi ta fram på kvällen innan och idag gick det utan tjafs, vilken tur. Är inte van att bråka om kläder utan alltid har det varit frukosten som varit det STORA på morgonen. Hon kan ju sitta en timme med en liten,liten smörgås. har liksom inte den tiden. Har fått gå upp lite tidigare för varje dag som gått nu. Men det tar väl lite tid att komma in på nya rutiner så jag ska väl inte klaga, det finns ju dem som lider mer än jag. Ha det gott alla!

Inga kommentarer: