Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

22 augusti 2010

Bröllop Marie & Magnus 21/8 2010


Då var äntligen Marie och Magnus gifta. Vigseln var i Ekerö kyrka och festen hölls på Askenäsgård som låg ett pytte litet stenkast från kyrkan. Detta målade hjärta fick brudparet klippa ut och sedan lyfte Magnus sin fru och klev in i festlokalen.



Nu är dem man och fru Genschou. Lyckligt nygifta mötes dem av såpbubblor från alla håll.




Marie var strålande vacker på sin stora dag.



Magnus och Marie på promenad ner till sjön där vi möte dem med champagne och snittar.



Och så har vi den söta näbben Maja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
jag är en blivande brud som letar lokal här ute på ekerö!
askenäs går som du nämner.. vet du något mer om stället? info..

mvh Mimmi
mullisen_sthlm@hotmail.com