Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 augusti 2010

Västerås sön 10 aug


Smyckena som jag inhandlade på outlet i skultuna. Dem svarta är till mig och så valde Maja dem gröna till sig.



Tre galna kusiner, lite "glada i hatten"...


...två till i sina hattar


Det var väldigt gott med kräftor och olika pajer.


Efter en otroligt varm kväll med mycket kräftor och min hemgjorda kantarellpaj så har vi idag varit en sväng till Skultuna där dem har en outlet med smycken från "snö" och "baglady". Ni får se smyckena senare. Hittade några som jag kanske kommer att ha på bröllopet nästa lördag. Det är ju så kul att plocka med smycken, som att gå i en godis affär liksom. Vill bara ha så mycket. Måste även fixa en svart kuvertväska till lördag. Så det blir att åka ner på stan i veckan.

4 kommentarer:

Unknown sa...

vart ligger skultuna/Sabina

Unknown sa...

Vart ligger skultuna:) Sabina

Unknown sa...

Vart ligger skultuna:) Sabina

Unknown sa...

Skultuna ligger strax utanför västerås./ Helene