Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

22 augusti 2010

Maten


Förrätten bestod av oxfilécarpaccio med pepparrotscréme, rödbetscrudité, ruccola och rostade pumpakärnor. Så otroligt gott. Det smälte som smör i munnen. Gillar igentligen inte pepparrot men mixen var såå god.


Huvudrätt. Potatisöverbakad röding med citrongurka, blåmusselsås och vitlöksstekt spenat. också jätte gott. Älskar fisk så mig passade det perfekt.


Och så sist men inte minst, Efterrätten som var en chokladsemifreddo med färska bär, mynta och kanderade pistagenötter. Behöver inte säga, men det var jätte gott. Dem hade lyckats väldigt bra med menyn, och det kanske beror på att kocken varit finalist trea i åretskock.

Inga kommentarer: