Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 september 2010

Kräftskiva!

Årets kräftskiva blev hemma hos Mankan och Camilla. Dem hade fixat med stort partytält så vi satt ute hela kvällen, dock med tjocka tröjor och filt. Tack för en jätte lyckad kväll med god mat o dryck.


Redo för fest! Köpte denna olivgröna tunika på "Flash", som först var tänkt till bröllopet men som jag fick användning för nu istället.


jag ,Anders och Åsa, ibakgrunden Patte i rött och Jörgen.


Camilla och Mankan som bjöd på fest. Vi firade lite grann att dem gifte sig i smyg och att dem fyllt 40 år båda två. Dem ville inte bli firade men vi bjöd på en sång som jag, Krisse, Peter och Anders sjöng för dem. Alltid nått!


Peter och Krisse som högg in på egna fångade kräftor. Själva blev det en kartong från citygross. helt OK.

Inga kommentarer: