Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

23 september 2010

Snart helg!

Äntligen så är det snart fredag. Jag har ju börjat med att promenera i rask takt varje vardag morgon. jag lämnar Maja på skolan, och sedan är det att börja gå. Musik i öronen gör det lite roligare. Går en timma, plus att jag tränar airrobics två till tre gånger i veckan. Men jag tycker inte det händer nått, jag äter GI, försöker att inte fuska. Är väldigt duktig i veckorna. När ska det visa sig på vågen? har ni något bra tips? vad gör jag för fel. Eller kommer det snart, det kanske tar lite tid för kroppen, har ju inte varit så här duktig på åratal. Visserligen har jag tränat ett par gånger i veckan innan, men nu promenerar jag ju fem gånger. Det är väl bara att fortsätta. Får inte ge upp nu, eller hur!

2 kommentarer:

Fröken M sa...

små barn, små bekymmer sägs det ju ? kan det vara så att det ligger lite sanning i det ? I så fall lär vi ha fullt upp när de blir tonåringar ;)
Ha en toppen dag !

Unknown sa...

Duktigt jobbat vi ses med nya tag på söndag, vi får köra hårdare. / Sabina