Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 december 2011

Cristmas day 2011

Och så var julafton över. Känns alltid lite tomt när alla gått hem och man sitter i soffan. Man har byggt upp så mycket förväntningar, pysslat i veckor, planerat mat och dukning, gjort julgodis, bakat, städat, gjort fint helt enkelt och så är allt över på några timmar! Skönt på ett sett, nu blir det bara ljusare:) men ändå...:)
Dagen flöt på bra, maten blev jätte lyckad, även min räkomelett som jag gjorde för första gången(svärmor gör den alltid annars)blev kanon! Maja blev överröst med julklappar(!)inte förvånad;) och mer lär det bli idag då vi ska till svärmor och svärfar och fira juldagen. Dit kommer också Marie och Magnus med barnen. Maja har tjatat sen hon vakna när vi ska åka. Men det är ett par timmar kvar. Det lär nog bli att bygga puzzel, göra tårtor med "playdoe", spela "donkykong" på wiie, spela diamanten, uno......listan kan göras lång av det Maja fick av "tomten"
Nu väntar nog ett parti uno.....
Ha en underbar fortsättning på julen!







Inga kommentarer: