Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 december 2011

Fredag....o Busfabriken!

Härligt med fredag, o en dag kvar till nyårsafton.
Idag tog jag med tjejerna(Maja o Iris) till Busfabriken. Såå glada blev dem, o själv sitter jag o bloggar medans James Morrison spelas i mina öron:) Kan varmt rekommendera hand senaste skiva...jätte bra!
Änsålänge är det inte så mycket folk här som tur är.
Mina planer var att ta med tjejerna på stan efter, men det blev tvär nej! Fattar inte, det är ju såå kul att shoppa! Så dem lämnar jag hos Iris när vi är klara här så får jag själv dra ner till stan. Har jag tur så kanske man springer på nått snyggt till imorgon:)

Och på tal om imorgon så ska vi till Åsa o Patte o fira in det nya året:)
Ska bli jätte kul. Vi,(eller jag) ska göra förrätten och jag tror det blir Kantarellsoppa med Västerbotten sticks till den. Har nästan bestämt mig. Är ju jätte gott med soppa fast jag inte gör det så ofta tyvärr, kan ju undra varför:)

Vad har ni för planer inför nyårsafton? Några nyårs löften kanske;)
Mitt är att fortsätta med LCHF och tappa mina sista kilon! Inte så många kvar tills jag är nöjd! Målet är min 40-årsdag! Då ska jag va klar o ditt är det ju såå låångt kvar så jag har nog tid att fixa det utan problem:)

Gott nytt år på er alla!!

Inga kommentarer: