Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 januari 2012

Nyårsafton 2011/2012

Och så var detta år till ända!
En kväll med gott sällskap och god mat.
Vi fick kantarellsoppa med västerbotten sticks, oxfilé med gratäng, och vitchokladmousse tårta. Allt va jätte gott.
Jag hade köpt med mig himmelska lyktor som vi sände upp vid tolvslaget och förstås också raketer som gubbarna styrde med. Och som vi brukar körde vi även paketleken, och jag blev inte utan som tur va. Maja blev mest glad över en hjärtformad pankaksform! Den invigde vi på nyårsdagens morgon, nja det var nog inte morgon, vi vaknade inte förrän halv tolv! Men fina blev dem.
Önskar alla ett nytt härligt år med en massa möjligheter!




Inga kommentarer: