Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

31 januari 2012

Har ju glömt....

...att tala om att jag köpt gymkort på Friskis&svettis!! Det trodde jag aldrig skulle hända:)Har ju min träning med brudarna i Lagerlunda två till tre gånger i veckan. Det skulle kanske räcka, men jag känner att mina axlar o rygg behöver få lite mera muskler. I mitt jobb så sliter det ganska mycket på dem ställena. Nu kör jag styrka tre gånger i veckan efter det att Maja är lämnad i skolan. Jätte kul faktiskt, och dem nya lokalerna som F&S flyttat in i är jätte fina. Stort o rymligt. Så nu är vi verkligen igång, full fart mot sommarformen Hahaha!! Man kan ju verkligen hoppas på resultat, kanske ska man mäta sig?! Muskler väger ju alltid mer än fett,och man vill ju inte få en chock nästa gång man ställer sig på vågen. Ska nog leta fram ett måttband o mätta mig ikväll.

Ha en härlig tisdagskväll!
Kram

1 kommentar:

Annette sa...

Hejsan söta du! Här hamnade jag av en slump, men tror att det var meningen så här har du mig....Annette heter jag och driver en egen blogg som du gärna får besöka :)
http://mellofant.blogspot.com
Välkommen in!
Kram Annette