Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

09 januari 2012

Ny form!

Har hållit på ett par timmar nu med att forma om min blogg. Var lite trött på den gamla:) Men det tar ju sån tid. Men jätte kul, har ju varit ledig idag så då gäller det att passa på. Hoppas att jag ska hinna sitta ner lite oftare o göra inlägg. Lägga ut mycket mera recept, för jag älskar ju att laga mat!
Och nu är det ju jakt på dem där kilona som ska bort. Träningen startade igår så nu är det hård körning på den fronten, det vill jag lova. Även så är vi tillbaka nu efter alla helger med Lchf. Känns så skönt! Vet ju att det inte är nån diet som gäller tills jag är "nöjd", utan min/vår nya livsstil.
Har satt mitt mål ganska långt fram, min 40(!) årsdag i september. Till dess så är det ca 7 kg till som ska bort. Och det SKA jag fixa!!  kan väl inte va så svårt;)

Nu iväg o inhandla en massa grönt!

1 kommentar:

Anna sa...

Klart du fixar det!! min träning började idag och imorgon kör jag igen då med vikterna även på fötterna... får se hur mkt jag kan gå på onsdag;) kram