Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 januari 2012

cerisrosa kuvertväska!


Kunde inte låta bli när jag fick se denna snygga väska! Blir lite sugen på våren av dem här glada färgerna, eller hur? Och den kostade bara 129:- på åhlens, ett fynd enligt mig.
Och sedan sprang jag på dem falska "skinn" brallorna på gina för bara 100:-!!! Tog dem i grönt(älskar grönt), passar bra till mina boots.
Det var vad jag gjorde idag när tjejerna (Maja o Sara) var på bio. 
Kusin Sara kom till oss med tåget i tisdags och åker med oss tillbaka till Västerås imorgon för våran årliga trettondagsmiddag!
Och i år kör vi på "havet" som tema, spännande. Tror inte att vi (huvudrätt) eller Marie o Mange (förrätt) hade svårt att hitta nått kul. Blev mer svårt att välja vad av allt som finns med fisk och skaldjur. Vad Magnus och Eva ska hitta på till efterrätt blir nog mera svår gissat:) Kan hinta att våran rätt innehåller lax!

Nått som vi planerat med Eva och Magnus är en tripp till barcelona i slutet av mars. Boende är redan fixat så nu återstår det att boka flyg. Det hoppas jag på att vi gör nu när vi kommer till dem. Längtar efter lite sol o många sangrior!
Ha det gott o jag hoppas ni får en härlig helg!




Inga kommentarer: