Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

04 november 2012

Spöklikt kul på Kolmården

Efter gårdagens marknad (som gick jätte bra) stupa jag isäng, var så himla trött.
Men idag var det nya tag, en sväng till djurparken stig på schemat:)
Vi hämta Iris o åkte ut. Det var allt lite kusligt där ute, många spöken o gastar smög omkring i parken....några vågade dem fråga efter ledtrådar....vart var Bamse???
Och han var ju i delfinariet som vi trodde;)
Men en härlig dag fick vi och lottlösa gick vi inte hem....en stor chokladkaka fick åka med hem från chokladhjulet!!
Vad gör vi nu med Lchf!!!!
Hahaha!!!

Sitter nu här i soffan o tar det lugnt, hade ju tänkt att gå o träna men vaknade igen(!) med en tjock hals o nu börjar det klia ordentligt...faan!!!
Blir tokig snart, tar mig nog en stor whiskey....hjälper kanske;)

Ha en mysig söndagskväll,
Kram H

Inga kommentarer: