Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 oktober 2012

Dr martens

Äntligen kom mina skor som jag beställde från Brandos:)
Snygga gröna dr martens kommer jag att bo i.
A bara garvar, förstår inte det;)
Imorgon jobbar jag bara till tolv sedan är jag ledig med Maja tills på torsdag då jag jobbar på kvällen. Så lite höstlovslediga är vi. Blir att baka skorpor till julmarknaden som är nu på lördag. Tror även jag ska köpa lite garn o sticka några halsdukar. Hinner väl några stycken iallafall. Fått några beställningar på lite kortare halsdukar som funkar mera som en scarfs. Då får jag nog ut tre på ett nystan.

Ni är alla hjärtligt välkomna nu på lördag på våran JULMARKNAD i träffpunkten i Lagerlunda kl 10-16
Det blir hantverk, godis, mat, café, lotteri, ansiktsmålning mm
Hoppas vi ses!!

Nu blir det kvällsmat

Kram H

Inga kommentarer: