Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 oktober 2012

Pernillas praliner

Min söta kund Lisa gav mig "Pernillas praliner" i present för att jag fyllt år:))
Blev så himla glad, tack Lisa!!!
Har redan bakat goda muffins med hallon o lemoncurd.
En ny favorit, finns hur mycket gott som helst i den boken.

Igår var vi på stan en sväng för att köpa DR martens till mig....men det blev skor o kläder till Maja istället;)
Hitta så coola lila lack kängor och en pälsväst som Maja direkt tog på sig när hon sprang iväg till Emma på kvällen.
Så nöjd blev hon iallafall.
Mina Dr martens får jag hitta en annan dag.

I fredags var Maja på discokalas hos Nora och jag fick för en gång skull göra henne fin i håret.
Min fina lilla stora tjej!!

Idag kommer en gammal vän till mig som jag inte träffat på hur många år som helst. Ska bli jätte kul. Hon flyttade till Gotland och vi har inte setts sen dess. Lär nog bli ganska sent ikväll kan jag gissa:)

Ha en härlig söndag!
Kram H

Inga kommentarer: