Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

04 juli 2013

Snart så....!!!



Kan knappt vänta....!! Kläder ligger framme, klänningar, bikini, flipflops, saronger, solkrämer, 
Solglasögon, solhatt.....kanske blir fullt i resväskan....hahaha!!!
Ska njuta ordentligt och vi lär inte frysa, 35 grader ska det vara när vi kommer ner:))) 
Tjohoo!!!

  

Och så här ser vårt hotell ut. Lär duga eller hur!? 
Ska bli härligt att spendera en vecka med västeråsarna. Maja är överlycklig att Sara o Anton ska med. Dem lär vi nog inte se röken av när dem får se vattenlandet. Men jag kommer inte att släppa Maja själv om ni tror det. Även om hon kan simma så vet man aldrig vad som kan hända. Men som tur är så gillar ju även jag o A att åka vattenrutchbanor!! Och det ska även finnas forsränning(!) så det lär gå hål på badbrallorna. 

Nu ska jag fortsätta lägga fram saker som ska med och får inte glömma att rensa kameran innan vi åker. 

Kram på er!! 
H

Inga kommentarer: