Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 juni 2013

Efva Attling



Älskar smycken från Attling, så snyggt med silver tycker jag. Kanske ska man önska sig nått nytt när man fyller i höst. Gillar "hope" halsbandet och ringen. 




Nu är det bara sex dagar kvar tills vi är i Turkiet. Planet lyfter 6:40 på lördag så det blir att gå upp i ottan, typ så där runt halv två!!!! Är det nån idé att gå o lägga sig alls;) håller på som bäst med att skriva en packlista:) alltid kul o planera vad som ska med i resväskan. Resfeber lär komma snart, jag lovar:) men det ska iallafall bli så skönt med en garanterat solig semester. För här hemma kan den ju regna bort:(( 


Bästa kramar H 

Inga kommentarer: