Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 juni 2013

Sommar

Om snart en vecka far vi till detta underbara hotell i Turkiet!! Längtar verkligen efter semester och ser fram emot en härlig vecka tillsammans med mina kära och även så klart Magnus, Eva, Sara och Anton.
Blir en häftig resa med tanke på alla vattenrutchbanor som finns där. Lär väl nötas hål på bikinin kan jag tro:)) och inte lär vi gå hungriga med allinclusiv på schemat... Hahaha!! 
Har ju bara en hel vecka semester så jag vill verkligen garanterat ha bra väder då. Än så länge är det "bara" 35 grader i Turkiet så frysa lär vi INTE göra;)) 
Eva och jag ska boka in hos på ett hamam så fort vi landar, ska va skönt har jag hört. 






Kram från mig!! 

Inga kommentarer: