Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 juni 2013

Planering på går....

  


   

 

Detta har jag tänkt köpa på taxfree när vi åker till Turkiet. Min favvo parfym (som lägligt tagit slut), "flowerbomb" från victor&rolf, luktar sååå sjukt gott!! Sedan en ny mascara, kanske blir det denna från Lancome. Och inte minst läppglans, älskar läppglans!!:)) Smashbox är mina favoriter. Dem har även ett som ska "förstora" läpparna och det kanske man ska testa...hahaha!!! 



      

Vill ha vill ha!!!! Tycker att dem är så coola, Palmgrens väskor, doftar 70-tal. Visst är dem snygga!!
Men tyvärr så kostar en äkta runt 2500:-, LITE dyrt tycker jag. Men letar efter nått liknande. Åhléns hade en förra sommaren som jag missa. Om ni vet vart det finns, så säg!!!



  


Det ska jag göra....:)

Börjar nu med tre dagars veckor...så härligt! Så nu är jag ledig i fyra dagar...vad ska man hitta på mån tro;) Maja ville cykla o köpa glass om det är fint väder, och gå på stan(!!!) kan jag ha hört rätt??? Hon som hatat att gå på stan o shoppa:) Men äntligen, som jag väntat;))  så vi hörs imorgon vänner!

Kram o god natt! 

Inga kommentarer: