Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 juni 2013

Strålande sol med avslutning


Nu är det äntligen sommarlov!! Som hon har längtat, segt har det varit dem sista dagarna. Men så känns det väl alltid, även för oss vuxna inför semester:)  Jag tycker också att det är skönt, för nu får JAG sovmorgon HELA sommaren...jippi!!!  Vittra har alltid sin avslutning i kyrkan och jag tycker det är så stämningsfullt och hoppas att vi får fortsätta att fira där. Mormor och morfar var också med och efteråt åkte vi hem o fika och då följde även Iris med oss hem. 
Så ljuvliga och fina tjejer som fyller nio(!) år i sommar:)
Min största skatt i livet!
Miniorerna sjöng i kyrkan.
Och även seniorerna.

Mina älskade föräldrar, ni är bäst!


Maja ville köpa en chokladtårta som dem gör på citygross, men väl där fanns det bara vanliga prinsesstårtor och det ville hon inte ha. Så det fick bli en fryst variant, almondy chokladmousse tårta. Jätte god var den. Gick det med;)

Kram på er! H  

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej!! Tänkte bara höra en sak med dig.
Jag bor i Lagerlunda jag också, och i lördags var det ju sommarfest här eller vad det var. Men jag glömde bort den, ville ju att min dotter på 1 år skulle rida på ponnyridningen :( men hur som helst, vet du när nästa "fest" är? Det är inte alltid att vi får reklam om dom tyvärr.

Om du vet det så kan du gärna mejla mig på : johanna_1994_@hotmail.com

Unknown sa...

Hej Johanna!
Synd att du missade festen. Vi har inget planerat annat än julmarknad i november. Men om du bor i villa så ska du ha fått lapp om festen.