Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

13 januari 2014

Leilas general store


Igår fick jag ett paket!! 
I julklapp av min svägerska Marie fick jag ett presentkort från "Leilas general store".
Så jag beställde en emaljkastrull, en slickepott, en raviolistanns och en ströare till florsocker. Vill ju liksom ha allt som finns:)
Läste på Leilas instagram att hon öppnar en butik i Moodgallerian i Stockholm. 
Måste planera in en resa dit snart. 

Idag började jag dagen med ett pass på Friskis. Känns så bra att va igång igen. 
Men dem muskler jag jobbade fram är ju bara puts väck!! Bara att börja om från ruta ett! Men det ska gå:) Lagerlunda träningen har också startat så nu blir det hårdkörning. Och jag vet att jag lever kan jag tala om;) har ont så jag knappt kunnat gå eller sitta i helgen...hahaha!! Men älskar träningsvärk!!! 

Ha en härlig måndag! 
Kram H


Inga kommentarer: