Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 januari 2014

Sjuk

 Jag som aldrig är sjuk! Fick ringa o avboka idag, inget roligt. Men som en kund sa, aldrig på 15 år har hon fått ändra sin tid pga att jag är sjuk. Så nu är det att snabbt bli frisk, att febern ger sig o att hostan försvinner. Känns som om jag ska hosta sönder lungorna:( 
Maja började i fredags med feber o hosta och hon börjar bli bättre, sen kom mitt i går em. 
Nu väntar vi på att A ska börja hosta oxå. Så sjukt tråkigt att ligga här, inget känner man för:(  
Har spelat lite kort med Maja, annars ligger vi båda i soffan och har tråkigt. 
Och jag kan säga att man blir inte friskare av alla dåliga dubbade disney program....ahhhhh....hjärnblödningen är inte långt borta;) visst jag kan gå o lägga mig i sängen istället, men då blir det en massa ....mamma, mamma kom!!!  Så jag ligger kvar här i soffan o försöker att koppla bort tv:n:)) 

En sån här tråkig dag längtar man verkligen bort till solen o värmen:) 
Sitter o kollar resor, blir ju så sugen att åka iväg. Får se om det blir nått i sommar. Skulle va kul att hyra hus i Spanien ett par veckor. Eftersom vi har åkt utomlands när A o jag fyllde 40, så vill Maja åka när hon fyller jämnt;) och det gör hon i sommar. 10 år och det är faktiskt jämnt, säger Maja:) 
Sen vill jag åka till Thailand nästa vinter, typ januari 2015. Sitter o läser Hannah Graaf blogg. Dem är i Thailand 3 månader o barnen går i skolan där. Precis så skulle jag vilja göra någon gång. Men får nog vinna på lotto om man ska ha råd med det:) 
Men man kan ju alltid drömma....:))

Kram H 


Har känt mig piggare, men ska kanske ta mig en virre pinne:) 
Om det nu hjälper;)) 

Inga kommentarer: