Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 februari 2014

Gammal vän


Fick fint besök i går som stannade över natten. Min fina o söta vän som flyttade till Gotland för flera år sedan. Så kul att ses, fast det blir allt för sällan:(  
Vi pratade o drack vin långt in på kvällen. Tittade på gamla kort från våran resa till Lefkas, som vi kom fram till att det var tjugo!!!!!år sedan!! Hallå!!! Vart tar tiden vägen? Men en så rolig resa vi hade. 
Hoppas att vi kanske kan ta en tripp till Gotland nån gång i sommar. Skulle va så roligt och vi får ju bo gratis!;) 
Men nu har hon åkt och jag tänkte ställa mig i köket för att baka något till min House of lola visning på jobbet ikväll. 
Deras kläder är ju så fina o otroligt bekväma. Och kvalitén är fantastisk! Har ni inte kollat in deras hemsida så gör det. Dem har även en webbshop om man inte vill ha en visning hemma. 
Köpte sist ett par haremsbyxor som är så himla snygga och till sommaren kan man dra upp dem o göra dem till en byxdress! Hur smart är inte det så säg!;) 

Kram på er! H


Fick så fin orkidé av Mia. Tack söta du! 


Här ser ni lite av house of Lolas kläder. 

Inga kommentarer: