Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 oktober 2011

Stress o kaos i hjärnan!!

Vet att det är länge sen jag gjorde ett inlägg:( men det kommer bilder från Rom i helgen, jag lovar. Men just nu har jag fullt upp med att styra med våran julmarknad i Lagerlunda. Den går av stapeln lör 26/11 kl 9-18. Och jag har suttit i telefon hur många timmar dom helst nu! Ringt o ringt!! Inte lätt att få tag i säljare, dem kommer ju inte o knackar på dörren själva(synd)! Man får luska åt alla möjliga håll. Så vet DU nån som vill stå på våran julmarknad så hör av er till mig. Jag vaknar till o med på natten o det bara maler i huvvet på vart jag ska ringa o leta. Behöver några till inne, o så vill jag ha mera ute. Hittintills så är vi 11 st inne o 9 ute, men fler vill vi ha!! Själv ska jag stå med Johanna o sälja allt från saffrans skorpor, torkad svamp o kort mm. Så glöm inte våran marknad!!

Inga kommentarer: