Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 oktober 2011

Tisdag....:)

Vilken tråkig dag dag det har varit. Grått o regnigt. Tända lampan redan vid lunch, bara att vänja sig. Det enda som jag gillar med denna årstid är värmeljus! Måste snart åka till Ikea och fylla på mitt sinande lager:) En vanlig kväll så ryker det nog ca 15 st! Så ett stort lager behöver jag. Annars överlever jag INTE denna hemska o mörka årstid;)
Men nu till nått roligare! På lördag ska vi(jag+A) åka till huvudstaden med Krisse&Glada, Camilla&Mankan och Åsa&Patte. Vi ska åka tåg upp(hundra år sedan sist) så ingen behöver köra. Bo på hotell Radison blue seafront. Och det bästa sedan är att vi ska på Lena PH!
Ska bli så kul! Mysa ordentligt, shoppa lite(!) el mycket:) äta god mat o umgås med bästa vänner. Härligt eller hur? Fast lite tråkigt är det att lämna bort Maja igen! Först Rom, föra helgen 40-årsfest och nu Stockholm. Hon är inte lika glad kan jag tala om:) blir att muta med present. Men hon kommer att ha det så bra hos mormor o morfar, bli bortskämd till tusen. Har lovat att leta efter "gormizar" (puzzelsuddisar) som dem samlar på o byter med varann.
Så full fart mot helgen:)
Kram till er alla!

Inga kommentarer: