Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 oktober 2009

Helgjobb

Äntligen lite lugn. Har bakat skorpor, knäckebröd och godis för glatta livet tillsammans med Johanna. Började i lördags. Man var ju inte så pigg efter fredagens tillställning. Vi hade jätte kul. Underhållningen var faktiskt bra, och maten var jätte god. Iallafall min, jag var den enda utav 17 pers som tog fisken. Fisk kan dem inte misslyckas med, alltid ett säkert kort. Sedan blev det några drinkar och en massa dans till suverän musik, 60-tal,70-tal och 80-tal musik. Hade ju tänkt hänga ut mina polare med lite bilder, men våran data krascha i lördags. Johanna var ju här så när hon åkte hem så skickade hon ner Björn som fick ta hand om våran dator. Både Anders och jag är ju helt borta när det gäller det tekniska. Så nu är ju en massa program borta som man måste återinställa, däribland NIKON som jag har till kameran. Så det dröjer tills bilder kommer tror jag. Önskar att man var lite mera cleever ibland. Idag började Maja på fotboll(eneby), lite lek med boll och Stora tårar när vi skulle hem, Hon gjorde ju inte något MÅL. "Dem tog ju min boll hela tiden". Inte lätt när man är fem år. Så vi får väl se vad det leder till. Anders får väl träna fotboll med Maja i Thailand, som nu BARA är 21 dagar bort... så skönt det ska bli. Och glöm inte bort att det är tjejkväll imorgon 26/10 kl 17.30 - 20.00. Jag har 20% på allt i "Majasrum under kvällen. Melle kommer med silversmycken och Johanna med sina kort mm. Vi bjuder på lite vin och tilltugg. Har fått in lite nytt så kom förbi vettja!!

1 kommentar: