Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 oktober 2009

Godis mm.


Här är det knäckebröd som jag fick recept av en kund. Blanda 3 1/2 dl dinkelmjöl,1 dl linfrön,1dl solrosfrön, 1dl sesamfrön,1dl pumpafrön, 1dl havregryn, 1 tsk salt, 1dl rapsolja el solrosolja, 2 dl vatten och 1 tsk bakpulver. Dela degen i tre delar och kavla JÄTTE tunnt. använd en sporre och skär med. grädda i 175 grader i ca 20 minuter. Detta är ju rena hälso knäcket!!



Här har vi mjölkchoklad med saltajordnötter. Inte lika hälsosamt kanske men väldigt gott.



saffransskorpor går alltid hem. Dem är så goda. Och mörkchoklad med nötter och kokos. Dem är ju GI vänliga.



Dem sista jag gjorde var mörkchoklad med hackade marianne på. Mer orkade jag inte fixa idag. Får bli mer i helgen.

Inga kommentarer: