Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

09 oktober 2009

Packa redan?

Äntligen helg. Har ju börjat nedräkningen för våran drömresa till thailand som går den 15 november. Anledningen att vi åker är att min kära sambo fyller 40 år.
Han är ju inte som jag som ÄLSKAR att bli firad. Man kan väl aldrig bli för gammal för att få paket. Barnsligt förtjust i paket. Så att jag flyr fältet om några år då det är min tur att fylla 40 är typ lika med noll!!Fest ska det bli, sanna mina ord!
Men åter till resan. Sa förra helgen till Anders att vi kan väl ta fram våra ryggsäckar och liksom provpacka lite...! "Är du helt dum i huvvet! det är ju SEX veckor kvar!!" Förstår inte vad han menar. Jag använder ju inte sommarkläderna nu så då kan jag väl lika bra packa ner dem i ryggan, eller?! Kan erkänna att jag blir LITE resgalen, och bara går & väntar på att få börja packa och planera. Maja har planer på att shoppa loss ordentligt. Hon har en dagiskompis (Bella) som var i thailand i vintras och köpte ganska så "balla" kläder och skor om jag säger så.
Kanske inte min smak, men Maja tycker dem är såå coola!!Små klackskor med toffsar, glitter kläder osv...vuxen kläder till smått, så förstår ni vad jag menar. Kanske om man ska på maskerad, men Maja SKA köpa Bella kläder. Får se vad vi hittar.
Men jag ska nog kila ner i källaren och hämta upp min rygga iallafall...

Inga kommentarer: