Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 oktober 2009

Ikea


Var på Ikea i helgen. Det var såå läänge sen. Får lite abstinens när det gott för länge. Detta köpte vi till toaletten. Blev snyggt med lite extra lull lull på. Mitt zink hjärta blev bra att ställa lite flaskor i och mina trådkorgar blev förvaring av bomull och fina tvålar. Det är ju alltid lika kul och fixa lite nya saker. Men nästa gång åker jag nog själv, Anders går liksom så fort förbi allt roligt, förstår inte varför...;)

2 kommentarer:

Tant Grön sa...

Åhå, en sådan hylla har vi, köpte den när vi flyttade in för fyra och ett halvt år sedan, men som med allt så tröttnar jag rätt fort, hi, hi, så nu står den i källaren och ska troligtvis till Myrorna. Vi köpte nog det mesta i den serien till badrummet, jag tycker trät har så fin nyans.

Säg till om ni vill ha en till hylla :-)

Anonym sa...

IKEA kan man aldrig besöka för många gånger, alltid hittar man något./ Cattis