Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 oktober 2009

Skogshuggning

Har varit ute hos svärmor på landet. Där har jag huggit ner grenar som jag ska spraymåla vita. Har två ganska så stora glasvaser på jobbet. I början hade jag vass och det var jätte fint. Men dem står sig ju inte så länge. Så nu tror jag det blir fint med vita stora grenar där jag kan hänga diverse dekorativa saker. Det är inte så långt kvar till jul. Kan se framför mig fina rödrutiga rosetter och kanske änglar som får hänga där. Vi får se. Nu är det mest sura miner och ganska många svordomar efter fotbollsmatchen. Satt där med sverigetröjan, men vad hjälpte det!! Får nog gå in och muntra upp karln. Kan behövas tror jag.

Inga kommentarer: