Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 oktober 2009

Hårcenter och Majasrum


Jag är ju först och främst frisör, även om jag nu tycker väldigt mycket om inredning och att jag säljer lite saker i "MAJASRUM". Har fått in Biolage nya serie för färgat hår. Super bra produkt. Lägger man mycket pengar på att färga sitt hår så tycker jag att det är värt att köpa en bra produkt så att man bevarar lystern så länga man kan. Och då är Matrix biolage det bästa. Finns shampoo 149:-, balsam 159:-, inpackning 169:- olja 179:-



Har denna läckra ljuskopp 79:- från affari design.


Du har väl inte missat att jag även har några ex av "Leilas" förkläde. Är ju själv helt såld på allt Leila gör. Så nu är jag super snygg i köket! 395:-




Väggord från "my first room" ex "Toilet" , finns fler att välja på hemma och nu finns möjligheter att beställa från katalog med massor med nytt. Kom in och titta!
Håll ögonen öppna, den 26/10 ska vi ha tjejkväll på Hårcenter/Majasrum. Kommer mer info snart.

Inga kommentarer: