Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 maj 2012

Long time....

Såå länge sen jag bloggade. Har tänkt att nu, nu ska jag sätta mig vid datorn, men icke. Måste skaffa mig en bärbar eller kanske en Ipad, den kan man väl också ladda upp kort på? Då är man ju liksom uppkopplad hela tiden. Våran dator är såååå seeeg!!! tar en evighet att ladda upp några bilder på. Har inte tålamod att sitta när det inte går som jag vill, grrr så arg jag blir. Men nu äntligen(slutar ju två idag) satte jag mig vid datorn. Har ju så många bilder jag skulle vilja lägga upp, börjar med dem här.



Har använt mig av picknik när jag redigerat mina bilder, men dem har stängt ner sin sida, buhuu!! Kan ni tipsa om nått bra och enkelt bildredigeringsprogram, tycker att det är så kul att leka lite med bilderna. Kollaget är i från i söndags då vi var nere i Spinkenäs och fiskade strömming med morfar. Så härligt väder det var då. Nu är det ju kallt! 


Några av mina blomsterplanteringar....


 Såå söt man kan vara då:)

 Min prinsessa, mitt allt på denna jord, MAJA, snart 8 år.

Hela min familj samlad under äppleträdet i våran trädgård. Fick användning av mitt stativ till kameran:)

Inga kommentarer: