Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 juni 2012

Midsommar på grymön 2012

Firade även detta år midsommar på Grymön tillsammans med goda vänner, svärföräldrar o svåger med halva sin familj:) Och oj oj oj....vilket fint väder vi fick!! Det kunde man ju inte tro i början på veckan. Vi körde på rubbet, sill, tårta, grillning, 5 kamp, musiktävling, allt i strålande sol.
Så stort TACK till er alla som gjorde denna midsommar så bra!
(förrutom att köttet då tog slut, hemskt ledsen) men ni blev väl mätta iallafall!



Dem här sista bilderna tog jag idag när vi var nere hos mamma och pappa i Spinkenäs. Tyvärr så var det ju inte lika fint väder idag. Regn o sol omvartannat...:( Men god mat o promenad ner till bryggan mellan skurarna fick vi iallafall.

Kan säga att jag nu suttit i över två timmar för att fixa detta inlägg. Det är såååå roligt;) NOT!!! Nu har datorn även börjat haka uppsig när jag skriver också, hatar detta!!
Andas djupt nu....det ordnar sig alltid:)

Inga kommentarer: