Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

07 januari 2011

På väg...

...till Västerås. Det har blivit en tradition att vi åker ditt någon dag runt trettonhelgen. Vi bestämde förra året att vi lagar en varsin rätt. Förrätten hade vi sist, så nu har vi den tunga huvudrätten på våra axlar. Temat är franskt, jag tänker inte avslöja vad vi ska laga, vissa läser ju detta. Men jag lovar att fota all mat. Var även på bolaget idag och köpte franskt vin. Jag litar på tjejen som hjälpte mig, hoppas att det passar.

Är alltid lite nervös när vi bilar, speciellt nu när det är vinter. Men hittills så är väglaget bra. Har tagit med vinterkläderna, för imorgon kanske det blir att slänga sig ner för pulkabacken. Ha en skön helg & kram på er alla!

Inga kommentarer: