Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

25 januari 2013

Moroccanoil

Det bästa som du kan ha till ditt hår....jag lovar!!
Vi är i början av våran användning av moroccanoil produkter. Vi har på salongen tagit in oljan, schampo, balsam och inpackningar. Men vi kommer garanterat ta in flera av deras produkter. Dem är bara så fantastiska. Och det är ju inte helt fel att dem matchar inredningen på salongen....hahaha!!! Älskar ju turkost.
Idag var vi på en produkt visning på elite grandhotell där dem gick igenom allt.
Mycket information och den på engelska:) kan ju säga att det var inte många som ställde frågor(!)
Tur att våran säljare var där o hjälpte till:
Men som sagt, jag lovar att DU kommer att älska moroccanoil, och inte kan sluta sen;)

Kram Helene



Inga kommentarer: