Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 maj 2013

Kolmården

Som alltid åker vi till djurparken på 1 maj. Och igår fick vi en helt fantastisk dag i stålande sol o blå himmel. Kunde inte bli bättre:)
Det berodde på vädret för det var otroligt mycket folk och en hel del kändisar. Lyckades fånga legenden Börje Salming på bild. Annars satt vi mest i solen vid delfinariet där Maja och Iris sprang mellan delfin Expressen och skeppet, trodde aldrig dem skulle tröttna!!
Vi såg även den nya showen "Life" och den var fantastisk!!! Älskar delfiner, så otroligt vackra djur.
Dagen avslutades som sig bör....att fira min syster Anna som fyllde 37 år. Satt ute i solen och åt rabarber paj....mumsigt värre!
Hon fick en ny handväska som hon snabbt plockade över sina saker i:)) tror nog hon blev nöjd;)

Jag blev så glad nu när det plingade i min mobil....mina nya glasögon har kommit!!!
Så jag hoppas verkligen att jag hinner ner på stan för att hämta ut dem idag. Visar senare hur dem ser ut.

Solig kram H











Inga kommentarer: