Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

04 maj 2013

Trädgård

Har hållit på hela dagen med rabatten, hällt på hur många säckar jord som helst!!
Men nu är det klart. Satt några sten växter och en gräsväxt. Sedan satte jag lite sommarblommor som kommer att bli så fint när dem väl kommer upp:)
Har även planterat några pelargoner i krukor på altanen, men måste köpa några flera växter. Så en runda till blomsterlandet får det bli imorgon:)

Men nu måste jag hoppa in i duschen, för ikväll ska jag ut med mina träningsbrudar från Lagerlunda! Vi ska först till enoteket för att äta sedan blir det "Frans jäger", nattklubb för oss lite "äldre" hahaha!!! Sitter nu på altanen och dricker lite god cava o njuter av det härliga sommarvädret:))

Ha en trevlig lördag!!

Kram H







Inga kommentarer: