Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 september 2013

Dagens i Kolmården

Passade på att åka till Kolmården när det var så fint väder. Helt otroligt att (inte jag) man kan gå i linne o shorts när det är 14 september. Så himla skönt!!  
Har efter ALLA gånger fortfarande inte kunnat få det perfekta kortet på zebran som jag vill, grrrr!!!
Blir att sätta sig vid savannen med termosen o kameran själv en hel dag, enda alternativet tror jag, hahaha!!
Vill ha ett kort taget rakt framifrån på huvudet och sen förstora upp i svartvitt på canvas. Skulle bli så snyggt!! 
Men annars hade vi det kanon, lite folk, fint väder, Majas kompis Iris va med, god glass, god matsäck, en härlig dag alltså:))
Nu sitter man på altanen med lite gott i glaset o njuter av den sista sommarvärmen. Blir att grilla till kvällen, och förhoppningsvis kan vi äta ute:)
Morgondagen blir det stallet igen då Maja börjat rida. Sedan hoppas jag  vi hinner med att åka till mormor o morfar på landet. Var ett tag sedan vi sågs. 

Ha en skön lördagskväll alla!

Kram H





Inga kommentarer: