Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 september 2013

Länge sen....:))



Så länge sen jag bloggade! Har verkligen inte haft någon lust alls:((  men nu ska jag ta tag i det igen ifall någon saknat mig;)
Har haft mycket hemma den senaste tiden. Vi har byggt en bod, taket är bytt(inte själva!) och det blev jätte bra. Målat o fixat med det då tiden har bara flytt sin väg! 
Maja har fyllt 9 år, inte klokt vad tiden går, eller hur?! Hon har börjat rida, (inte min favvo precis) är ju ganska rädd för hästar, men det är bara att gilla läget och hoppas på att hon tröttnar;)) 
Helgen som gått har Iris sovit över och lördagen spenderades på Eneby dagen där Majas lag hade sammandrag. Det är härligt att vara fotbollsmorsa när solen lyser och tjejerna spelade bra fotboll:)
Gjorde också en fantastiskt god vitvinssås till den grillade laxen och njöt av kanske den sista grillningen för i år. Hoppas verkligen att hösten blir fantastisk och att det inte blir för kallt. Måste till stan snart för att fylla på Majas garderob med höst kläder. Hon har ju växt på längden så allt hänger på halv stång!!
Jag kom också på att det faktiskt är 5 år sedan jag öppnade salongen här i Lagerlunda!!! Måste hitta på nått kul med det. Sen har vi ju fått in Lena som gör naglar och det är jätte kul. Har kanske även en som vill hyra mitt rum som är fotvårdare, hoppas det går i lås:) Det händer som sakt ganska mycket nu, men det är bara kul. 
Ska ta tag i denna måndag nu o gå o jobba!

Stor kram i solen, H





Inga kommentarer: