Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

16 januari 2015

Fredag

Och då var det fredag igen. Här sitter jag mätt o belåten efter en sedvanlig tacomiddag;) dricker ett glas rött och tittar på handboll. Hur kul kan man ha;)
Tur att det finns candy crush....hahaha!!
Vad har du för planer i helgen? 
Måste ta tag i att rensa Majas garderob, hon har ju vuxit ur det mesta nu och lådor väller över. Hur fort kan dem "små" liven växa egentligen?! Byxor jag nyss fick vika upp en bra bit börjar bli för korta. Men som tur är så har vi Ella som blir så glad att få kläder från Maja. 
En annan har ju också "växt" ur kläder, men nu är det ju nytt år och nya tider. Så dem hoppas jag växa i igen....hahaha!!
Kylen är full av grönt, kvarg, chiapudding,så nu är vi på G! 
Bakar fröknäcke, annat nyttigt bröd. Mixern går för fullt med gröna drinkar. Har dammat av crosstrainern i källaren och även hittat pilatesbollen;) ingen återvändo här inte.
Nu ropar Maja och vill spela monopol, så nu slipper jag handbollen. 
Ha en mysig helg!

Kram H


Inga kommentarer: