Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 januari 2015

House of lola

Har äntligen varit på lola premiär för i år! 
Så otroligt snygga kläder och dem blir bara bättre och bättre. Har ni inte varit på en HOUSE OF LOLA visning så har ni verkligen missat nått, jag lovar. Visst, det är inga billiga kläder, men en fantastisk kvalité, man får vad man betalar för. Har aldrig varit missnöjd och modellerna är gjorda för normala kvinnor. Många bra modeller som döljer magar, hahaha! 
Men ett tips är att komma på en visning, för visst, det går att köpa via webbshop men många modeller är så olika. Jag har allt från S till L i deras kläder. Jag ska ha en visning på jobbet söndagen den 22 mars kl 15. Om ni är intresserade så hör av er!
Här kommer lite bilder från den nya vår kollektionen.

Kram H 



Inga kommentarer: