Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 januari 2015

Lchf middag

Hej på er!

Så skönt med helg igen. Fredagens middag fick bli kött fri då Majas kompis Molly skulle sova över och hon är vegetarian. Så iväg och handla färsk lax. Älskar lax i alla former. Jag ugnsbakade laxen med en krämig chèvre ost som jag la i ett snitt på laxen. Till detta, blomkålspuré, en god sås och sparris. 
Försöker köra lchf och har varit hård hela veckan, skrivit upp allt jag äter så man har ordentlig koll. Och faktiskt så visade vågen -1,6 kg. Helt otroligt. Ska fortsätta med detta och även komma igång ordentligt med träningen också. Så heja mig, nu är jag på gång😃
Ska köpa nån ny bra kokbok och tror på Ulrika Davidssons nya. Är det nån som testat den?
Det är väl en kombo på 5:2 och lchf fast mindre fett vad jag förstår. 
Men det jag tror är bra är ju att notera allt man äter varje dag. Jag har Life appen och den är jätte bra. 
Så ha en härlig lördag alla!

Kram H

Inga kommentarer: