Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 september 2011

Om en vecka...

...är vi på väg till Rom!
Ska bli så kul:) tittade på vädret nyss o det ska vara 26 grader o sol när vi kommer ner. Kan ju inte bli bättre. Blir att kolla igenom sommarkläderna som jag ihelgen packade ner i källaren. Nu är det höst i min garderob. Känns alltid lika vemodigt att packa undan sommaren, eller hur? Önskar nästan att det var i år som jag fyllde 40(!), för då skulle vi nu ligga på stranden nån stanns i Thailand(om det blir det) o njuta med en paraplydrink i högsta hugg! Längtar verkligen till nästa höst!
Fast nu får man se fram emot Italien o Rom som vi inte besökt förrut.
Maja ser fram emot att få bo hos Edvin o Ella när vi är borta. Spännande värre:) Tror inte att en storstad är nått för en sju åring. Kommer ihåg när vi var i London i höstas, då fick inte jag gå in i en affär innan hon stod o gapa o vägrade gå in! Så nu får mamsen shoppa loss(om jag har råd)alldeles själv, så skönt:)
Ha en underbar dag alla! Kram H

Inga kommentarer: